Frizura ili ja
000001 19/01/2019 No Comments

Što je dobro za mene
Pred neki dan sam imala sastanak s kolegom koji mi je objašnjavao novu liniju proizvoda za njegu kose i njihov koncept jednostavnosti pojma biti njegovana. Kod svakog proizvođača se postavlja pitanje o nastupu pred kupcem, što je zajednički nazivnik svim kupcima pri odabiru određenog proizvoda. Slušala sam ga i pomislila, napokon… Ništa fancy, 4 linije s 3 proizvoda u svakoj. Tako jednostavno i čisto izgleda, a znam da je bilo teško složiti formule. Marketinški rizik.
Kako izabrati?
Malo sam staromodna kad je provjera kvalitete u pitanju, ponekad idem po usmenoj preporuci, što je jeftinije, ali najčešće koristim princip pokušaja i pogrešaka. Volim provjeriti na sebi. Iako je baš za moj tip kose, ne sviđa mi se miris. Ako je dobar miris, a teška formula, poklopi mi kosu da izgledam kao koker španijel. Zahtjevna sam. Težak karakter. Ima i naziv za to barem tako mi moji kažu. Ono što tražite treba biti full package, potpuno zadovoljstvo i ništa manje. Dakle, postavljajte pitanja dok ste na stolcu, to se očekuje od vas.
Znam da su danas drugi postulati, proizvodi i usluge se provjeravaju online preko društvenih mreža, web stranice specijalizirane za review itd. Želim vjerovati da svaki kupac uzima s odmakom informacije kojima ga bombardiraju i donosi odluku o odabiru hladne glave. Svaki proizvod ima svog kupca, ali svaki proizvod ima i svog prodavača. Milijunski budgeti stoje iza takvih projekata, iza samo jedne minute na TV-u. Zatražite tretman u salonu, ako vam se svidi, možete nositi doma. Ako vam se ne svidi, nastavite tražiti. Ja sam danas našla nešto fino.
I ti i one i oni zajedno samnom
Idemo krenuti od početka. Klasična pitanja – tko, što, gdje, kada i zašto.
„Tko“ smo još uvijek mi, vi i ja.
„Što“ se odnosi na kosu naravno.
„Gdje“, e tu smo zapeli…
U načelu se opet ravnamo za reklamama. Nije bitno koji je salon trenutno in, već kakva je usluga. Razvikani saloni ne garantiraju uvijek dobru uslugu, kao što nije točno da su mali kvartovski saloni uvijek loši. Ako ste zadovoljni s uslugom, ne mijenjajte salon. Nema razloga. Nađite omjer koji vama odgovara, ako salon još može ponuditi u maloprodaji proizvode koje koristi, to je također potvrda kvalitete usluge. A za vas praktično. Kupujete provjereno.
„Kada“ određujete vi, zbog želje za promjenom ili samo da napravite nešto za sebe. Nemojte zaboraviti da nije loše ponekad sebi biti na prvom mjestu. To ne znači da ste sebični. Dapače, svi trebamo punjenje baterija. Da bismo mogli dati ponovo sve od sebe. Svakodnevno smo u ulogama, kako u privatnom dijelu života, tako i u poslovnom. Lijepo je i ugodno posvetiti sat-dva sebi. Ponovo biti „ja“. Za mene ne postoji lijepa žena ili muškarac, samo ljudi koji se brinu o sebi i oni koji ne. Dakle odgovor na pitanje „kada“ je: onda kad vam treba. Poslušajte samu sebe. Svojim prijateljima volim reći da trebaju razgovarati sami sa sobom. Puno se nauči.
„Zašto“ se odnosi na ekstra izdatak za nešto što je inače dio osobne higijene. Njega i briga o sebi ne moraju nužno biti skupi projekti. Posjetite vaš salon i osoblje će se pobrinuti da kosa bude nahranjena i otporna. 15 minuta nije tako strašno. Ako vam je praktičnije imati my time doma, odlično. Samo molim vas čitajte deklaracije, tražite proizvode koji su kompatibilni s vašim tijelom. Po mogućnosti bez parabena, sulfata i silikona. Parabeni su derivati nafte, u vremenu kad nije bilo paralele, bili su potrebni. Danas se koriste manje invazivne tvari za konzervaciju. Sulfati su po definiciji tenzidi koji privlače vodenu i uljnu fazu. Ono što mi vidimo kao krajnji rezultat je pjena. Problem je u tome što oni vežu i više od prljavštine s tjemena i kose pa mogu uzrokovati isušivanje i alergijske reakcije. To ne želimo. Silikoni su zaslužni za meku kosu, ali na umjetni način. Zagladit će ju i stvoriti film oko vlasi. Moja preporuka je da koristite paralelu od biljnih ulja. Na tržištu je veliki izbor. Filozofija je jednostavna – ako pazite što jedete, poželjno je i da pazite što stavljate na sebe. Koža je najveći organ, propustan. Sve što nasapunate i namažete na kožu, kosu, nokte, ulazi u organizam. Hranite se iznutra i izvana.
Invisible me
Ono ste što želite biti. Uvijek i samo to. Napominjem, danas u vremenu kad su predstavnici oba spola terorizirani must have izgledom koji diktiraju ljudi koji nikad nisu tako izgledali, a anti age kreme reklamiraju djevojke od 15 godina, naglasak je na tome da zadržite svoju osobnost.
Već sam napisala, razgovarajte sa sobom, otkrijte u čemu se ugodno osjećate, što vas diže a što spušta, čemu se veselite.
Nitko od nas nije nevidljiv, ne postoje lijepi i ružni. Ako vam kažu da je svijet takav, recimo da je stvar perspektive. Oni imaju krivu. Bitan je karakter. Jedino on ostaje nepromijenjen cijeli život.
Povratak sebi
To nije povratak u mladost kao kad pokušavate navući uske traperice, niti odlazak na jogu i gutanje šake dodataka prehrani jer je to „dobro za vas“. Također nije ni forsirani izlazak sa starim frendovima jer ste zapostavili sebe.
Povratak sebi za mene znači prisjetiti se postavki od kojih sam krenula graditi sebe kroz uloge u životu da bih preživjela, ona iskonska ja. Kad nisam u ulozi. Kad sam samo Andrea.
Zaključak
Na putu sam prema ginger boji. Danas sam s posla otišla ravno u salon na promjenu. I tražila da mi stave masku na kosu jer češalj nije mogao prolaziti kroz nju. Veselila sam se tome kao malo dijete. Kroz sat i pol sam bila netko drugi. Dok sam sjedila na stolcu, odgovorila sam na sve mailove i pozive, napravila izvještaje i digla glavu kao zadovoljna osoba. Ponekad ne radim ništa od toga kad sam na stolcu, potajno prelistam „ženske“ novine ili razgovaram sa stilistom ili koloristom. Oni mi daju input o dojmu. I znate što, stigla sam sve napraviti kao da je uobičajen dan. Svi zadaci dana obavljeni, ukućani nahranjeni, plan za sutra postavljen a i blog sam napisala. Sad čekam da se raziđu kako bi kupaonica bila samo moja. Sjećate se? Danas sam našla nešto fino, novi šampon i balzam a vrata ću zaključati dvaput…
S poštovanjem,
Andrea
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena. obavezna polja su označena *