MOŽE LI SE SVATKO BAVITI MODELINGOM?

000001 26/07/2019 No Comments

MOŽE LI SE SVATKO BAVITI MODELINGOM?

Pozdrav dragi čitatelji,

u današnjem blogu ću ponovo pisati o svom poslu manekenke. Dok u Splitu olujno jugo sve nosi pred sobom, uzela sam priliku da ostanem doma i napišem vam nekoliko rečenica.

U prošlom blogu sam obećala “Newcomer-ima“ dati korisne savjete za manekenstvo.

Iako nemate iskustva u ovoj branši, moram naglasiti da imate sreću što živimo u zlatno doba Interneta. Zahvaljujući njemu, sve važne informacije u vezi manekenstva su dostupne. Od modnih agencija, fotografa, revija pa sve do videa kako pozirati ispred kamere.

Prije 20 godina, kada sam  ja ušla u svijet modelinga, bilo je sve malo drukčije i puno teže naći ozbiljnu modnu agenciju koja će te zastupati. Ja sam imala sreću pa me jedna agentica ”scoutirala” na ulici. Ovo je jedna od mojih prvih profesionalnih slika:

Prije svega, vrlo je bitno da si realna i iskrena prema sebi te imaš li  fizičke predispozicje za takav posao kao što su izgled, visina i proporcije tijela.

To ne znači da moraš biti ekstremno mršava i nadprosječno lijepa kako  bi se mogla baviti ovim poslom!!

Širok je spektar u svijetu modelinga. Moguće je da si tip za “fashion modela” ili više “komercijalni” tip za TV- reklame.

“Fashion modeli” su generalno vrlo mlade, visoke i mršave cure koje imaju poseban, pomalo “čudan” look. Poželjno je da su visoke minimalno 177 cm s mjerama ispod 90-60-90 cm.

One uglavnom budu bukirane za high fashion revije i za editorijale modnih časopisa. Njih vidimo na modnim pistama u Parizu, Milanu ili New Yorku.

Ljudi automatski povezuju manekenstvo samo s garderobom i eventualno kozmetikom, a zaborave da postoje i puno drugih proizvoda koji se reklamiraju. To mogu biti na primjer neka marka automobila, prašak za veš, hrana, pasta za zube, namještaj, banka, itd.

Za takvu vrstu marketinga se uglavnom angažiraju komercijalni fotomodeli. Takve djevojke ne moraju nužno biti jako visoke i mršave, čak je poželjno da izgledaju što prirodnije i ”normalnije” kao “girl next door”. Kao što sam već rekla, velika je zabluda da ako radiš profesionalno kao model, moraš biti i iznadprosječno lijepa.

Istina je da su za beauty proizvode tražene cure s lijepim crtama lica, ali ako obratite pažnju na reklame koje se vrte na televiziji i vidjeti ćete više prirodnih i prosječnih lica nego topmodela. Mnogi klijenti žele da se potencijalni kupac tog proizvoda može identificirati s osobom u reklami ili hoće izbjeći da model svojim savršenim izgledom miče pažnju s proizvoda.

Trenutno su vrlo popularni takozvani plus-age i plus-size modeli. To su stariji modeli koji imaju preko 50 godina ili modeli s konfekcijskim brojem od 40/42 pa na dalje.

Takvih modela nema puno na tržistu, zato su jako traženi i često zarađuju više nego ostali modeli.

Ja sam miks izmedu fashion i komercijalnog modela. To je idealna kombinacija jer možeš nositi revije i snimati reklame. S godinama sam se fokusirala više na komercijalne poslove jer tako možes najviše zaraditi kao manekenka.

Njemačka je idealna zemlja za komercijalno tržiste. Tamo su traženi što prirodniji modeli.

Ozbiljna manekenka se ne smije pojaviti s fake noktima, fake trepavicama ili predugim ekstenzijama ili, ne daj Bože, previše napumpanim usnama. Znam da je to na cijelom Balkanu trenutno pojam  ljepote, ali u manekenskom svijetu zasigurno nije.

Osobno bih preporučila mladim curama da preko interneta nađu uvažene agencije u svojoj državi te mailom posalju 3-4 slike i kratko opišu sebe.

Slike moraju biti prirodne, bez puno šminke i pretjeranog stylinga. Dovoljno je da vas uslika prijateljica s mobitelom, ali ipak pripazite na osvjetljenje i kvalitetu slika jer one su ključne u tome hoće li vas modna agencija pozvati na casting ili ne.

Ukoliko agent vidi potencijal u curi, pozvat će je u agenciju na razgovor.

Kod vrlo mladih cura, agencije su spremne ”investirati” u njih i pomoći im graditi karijeru. U praksi to znači da će im organizirati prva snimanja za njihov portfolio. To nisu plaćena snimanja nego takozvani ”freetestovi”.

Velike agencije imaju kooperacije s drugim agencijama po svjetu, pa tako šalju cure u druge zemlje kako bi tamo stekle prva iskustva. Osobno bih svakoj curi preporučila da iskoristi takvu priliku.

Cilj svake modne agencije je da zaradi na svojim modelima, zato nije neobično da agenti uzimaju izmedu 20-50% od svakog bukiranog posla.

Osobno nemam iskustva s modnim agencijama u Hrvatskoj jer najviše radim u inozemstvu. Tu sam do sad uvijek bila bukirana direktno preko preporuke.

Ovdje vam ostavljam imena nekih modnih agencije u Hrvatskoj i Njemačkoj za koje znam da su profesionalne:

Hrvatska:

-Midiken

-Talia Model

-Fox Models

-Relatum Models

 

Njemačka:

-Mega

-Modelwerk

-Pma

-Eastwest

-Mostwanted

Ako imate dodatna pitanja slobodno me možete kontaktirati preko redakcije Freeoglasnika.

Izađite iz komforne zone i budite otvoreni prema novim izazovima. Šaljem vam puno ljubavi i pozitivne energije Vaša,

 

ANGIE

http://angelikalagator.com

https://www.instagram.com/gelissima/?hl=hr

https://www.facebook.com/angelika.lagator.7

 

Kategorije : Moda
Oznake :