STEVIJA – IZVOR PRIRODNOG SLADILA

000001 21/07/2022 No Comments

STEVIJA – IZVOR PRIRODNOG SLADILA

Dok aspartam i saharin dalje vladaju scenom zaslađivača, izuzetna biljka zvana stevija još uvijek je relativno nepoznata. Zašto bi biljka koja je mnogo slađa od šećera, može se koristiti pri termičkoj obradi, sigurna je za dijabetičare i nema energetsku vrijednost, ostala nepoznata? Nažalost, FDA (Američka agencija za hranu i lijekove) je kroz dugi period uspjela zadržati steviju van tržišta. Međutim, u zadnje su vrijeme proizvodi stevije ipak sve prisutniji na tržištu. Stevija je kao sladilo, bila izuzetno popularna 1980ih, te se nalazila u velikom broju proizvoda. Međutim, 1986. godine FDA je iznenada pokrenula postupak kojim se zabranjuje uporaba stevije kao zaslađivača. Deset godina kasnije Znanstveni odbor za hranu Europske komisije slijedi uredbe američkog ureda i također zabranjuje steviju uz zaključak da ne postoje zadovoljavajući podaci koji podupiru sigurnu uporabu tog proizvoda. Nakon pozornije analize bilo je vidljivo da ti zakoni nisu znanstveno utemeljeni. informationcroatia Pravnici su tvrdili kako se sve […]

Pročitaj više

PAMETNA BIĆA IZ SVJETOVA UMJETNOSTI

000001 19/07/2022 No Comments

PAMETNA BIĆA IZ SVJETOVA UMJETNOSTI

Što tražimo od istinske umjetnosti? Prije svega, tražimo da ona uspješno prikrije stvarnost, da zavara naša čula, da priguši sve „nuspojave“ stvarnosti. Tražimo da ona odglumi neki drugi svijet, koji je za nas bolji i sigurniji, nego što je to ovaj u kojem se trenutno nalazimo… Taj svijet mašte melem je za naš duh i za našu dušu. Ljudi iz stvarnosti svojim duhom zaranjaju u svjetove umjetnosti. No, je li moguć obrnut proces? Je li moguće da likovi iz svjetova umjetnosti urone i pojave se u svijetu stvarnosti, našem svijetu? Što bi se dogodilo kad bi jednosmjerna vrata postala dvosmjerna? informationcroatia Što bi se dogodilo kada bi književni likovi, filmski likovi, strip likovi, likovi s raznih slika i skulptura, napustili svoj izvorni medij, masovno ga napustili i naselili našu stvarnost? Kada bi „meka“ granica između stvarnosti i umjetnosti bila posve izbrisana, kada se stvarnost i umjetnost po ničemu više ne […]

Pročitaj više

MOJE NAJNEVJEROJATNIJE ISKUSTVO (VODOMAR – RIBAR NA DLANU)!

000001 17/07/2022 No Comments

MOJE NAJNEVJEROJATNIJE ISKUSTVO (VODOMAR – RIBAR NA DLANU)!

Zamislite kakav poseban osjećaj doživljavate, kad na dlanu imate jednu od najljepših ptica, vodomara ribara. Zapravo, nije to toliko neshvatljivo ako uzmemo u obzir kako se s kingfisherima, odnosno vodomarima bavim još od 2013. godine. Navikli su na moje prisutstvo. Stekli smo uzajamno povjerenje koje je prouzročeno kombinacijom djelovanja i opskrbom ribama s moje strane, tijekom zimskih mjeseci u plićaku gdje love. Sve to je rezultiralo nevjerojatnim i neočekivanim prijateljstvom sklopljenim između nas. informationcroatia Iskustvo koje sam doživio u meni je izazvalo navalu neopisive sreće, divljenja ljepoti kojoj sam nazočio, uz ogromno poštovanje i pokazanu zahvalnost za doživljenu nevjerojatnost s kojom su samo rijetki bili do sada nagrađeni. I najbolje od svega, trajalo je čitavih 26 minuta! Čista ljubav i euforija. Nakon ovoga sve riječi su suvišne. Uživajte u ovoj možda najdivnijoj priči, do sada ispričanoj s moje strane.   Petar Sabol, MFIAP, EFIAP/DIAMOND1, EPSA, SONY Imaging Ambassador www.sharpeyephoto.com https://1x.com/member/sharpeyew1/photos/all […]

Pročitaj više

ZAŠTO ŽENE VLADAJU PR SVIJETOM?

000001 15/07/2022 No Comments

ZAŠTO ŽENE VLADAJU PR SVIJETOM?

Ako i o jednom području menadžmenta možemo govoriti kao o području gdje žene imaju apsolutnu “nadmoć” nad svojim muškim kolegama onda su to odnosi s javnošću, odnosno svijet komunikacijskog menadžmenta. Istraživanje najvećeg svjetskog udruženja za poslovno komuniciranje i odnose s javnošću IABC-u (The International Association of Business Communicators) pokazuju kako 74 posto ispitanika iz odnosa s javnošću smatra da žene imaju istu priliku za napredovanje u PR-u i poslovnom komuniciranju kao i muškarci, što je definitivno prilično nadmoćna brojka u odnosu na stanje u drugim zanimanjima. Naravno, to se dokazuje i u praksi, gdje je prema istraživanjima Međunarodnog udruženja agencija za odnose s javnošću (ICO PRCA) – u svjetskim PR agencijama zaposleno čak 65 posto žena u odnosu na “samo” 35 posto muškaraca. U Americi ih je čak i puno više od svjetskog prosjeka. Prema istraživanju IABC-a, na poslovima odnosa s javnošću i komunikacijama zaposleno je čak 76 posto žena. […]

Pročitaj više