ZAŠTO NAM TREBAJU IZVANINSTITUCIONALNI MODELI ODGOJA I OBRAZOVANJA

000001 20.03.2021. No Comments

ZAŠTO NAM  TREBAJU IZVANINSTITUCIONALNI MODELI ODGOJA I OBRAZOVANJA

Nakon ulaska u svijet djece kroz aktivnosti i projekte počela sam istraživati različite pristupe i metode u poučavanju djece, ali i mišljenja djece s kojom sam radila. Primjetila sam kako su brojna djeca nezadovoljna u svojim školama i još detaljnije: nemotivirana, obeshrabrena, nesretna. Kad dobijete povjerenje djece, a to znači da imate pristup kroz koji oni osjećaju da ste im iskreno posvećeni, da ste autentični i da ih doista slušate, onda se događa zadivljujući kreativni proces u kojemu, osim što možete čuti nešto što nisu imali hrabrosti podijeliti s drugima, nastaju fascinantne ideje i prijedlozi zbog kojih bi se postidjeli mnogi odrasli. Dr. George Land proveo je istraživanje na 1600 djece, prateći ih kroz školovanje. Svakih pet godina ponovno je testirao istu djecu, procjenjujući spadaju li u skupinu “natprosječno kreativnih”. Rezultati su pokazali da se među petogodišnjacima 98% djece nalazilo u skupini kreativnih genija. Kao desetogodišnjacima, broj im je pao […]

Pročitaj više