“BUSINESS AS USUAL” VIŠE NE POSTOJI

000001 17.03.2020. No Comments

“BUSINESS AS USUAL” VIŠE NE POSTOJI

Prije otprilike godinu dana na jednoj poslovnoj konferenciji održala sam predavanje o tome kako se nabava razvijala, koji je njen utjecaj na poslovanje i kakva su daljnja predviđanja. Aktualna situacija podsjetila me na neke ključne poruke koje sam poslala. Svi mi imamo izbor pa je svatko to mogao doživjeti drukčije – je li to još jedno „nice to hear“ predavanje nakon kojeg se vraćamo u svoj ured i nastavljamo „business as usual“ ili je to „wake-up“ poziv? Signal da trebam nešto učiniti, jer ako neću ja – tko će? Ah da, netko drugi. Jednom. Možda. Nadam se da ne. Broj radnih dana za 2020. godinu je 253, a ukupni broj radnih sati je 2.024. Prošle godine imali smo 3 radna dana ili 24 radna sata manje. Kad bi vam netko poklonio dodatna tri dana i rekao: Izaberi što ćeš s tim, što biste učinili? O čemu sam tada govorila u […]

Pročitaj više

ŠTO JE DANSKI HYGGE U USPOREDBI S HRVATSKIM ISPIJANJEM KAVE…

000001 10.08.2019. No Comments

ŠTO JE DANSKI HYGGE U USPOREDBI S HRVATSKIM ISPIJANJEM KAVE…

Nedavno je sarajevski portal Media Marketing napravio anketu među ljudima iz komunikacijske industrije u regiji s pitanjem – što ćete prvo učiniti kad prođe ova kriza? Odgovarajući na zamolbu starog prijatelja, velikog marketinškog gurua Ekrema Dupanovića napisah: “Otići ću s prijateljima i kolegama iz agencije i s fakulteta na jednu duuugu kavu, na neku lijepu osunčanu terasu. Onako bez cilja lutat ću Zagrebom, šetati ulicama, trgovima, parkovima, susretati i pozdravljati ljude… te navratiti na bilo koji event koji se bude održavao. Potom ću s obitelji pobjeći negdje prema jugu, u Istru, Dalmaciju ili Hercegovinu, te u međuvremenu rezervirati neko dalje putovanje, jer su mi putovanja oduvijek bila simbol slobode.“. Iako se moglo očekivati da će biti kojekakvih želja i očekivanja, većina odgovora mojih kolega bila je slična. Ljudi su željni običnih, svakodnevnih, malih stvari, koje čine naš način života: otići na kavu, na terasi kafića čitati novine, okupiti prijatelje na […]

Pročitaj više

JE LI ZNATIŽELJA UBILA MAČKU?

000001 25.07.2019. No Comments

JE LI ZNATIŽELJA UBILA MAČKU?

Sigurno ste, kao i ja, išli svakog dana istim putem na posao pa više i niste primjećivali ljude, zgrade niti stabla oko sebe. A onda, jednog dana, odlučite podignuti pogled! Wow… odjednom se ne prestajemo čuditi ljepoti skulptura na fasadama zgrada i krošnjama drveća. Osluškujemo pjev ptica i zastanemo ispod balkona u cvijeću. Kad sam se ulovila u jednom takvom trenutku, odlučila sam češće gledati oko sebe i tražiti detalje. Također sam mijenjala put kojim idem od kuće do posla. To je tako lako i zabavno! Kao mala djevojčica željela sam postati astronaut. Obožavala sam filmove i serije o svemiru i izvanzemaljcima. Maštala sam o tome kako putujem u svemirskom brodu nepoznatim galaksijama i srećem neka čudna bića koja mi otkrivaju tajne svemira, postojanja i svega. Zapravo, bila sam silno znatiželjna. (Najsličnije iskustvo tome bilo je putovanje u svemir kojeg sam kroz virtualne naočale doživjela na izložbi Nikole Tesle.) Nekih dvadesetak […]

Pročitaj više

Eurosong 2019 g. Tel Aviv – Ponovni debakl!

000001 21.01.2019. 1 Comment

Eurosong 2019 g. Tel Aviv – Ponovni debakl!

Prošao je još jedan Eurosong, a naših predstavnika nema u finalu. Osim autora kriza je velika, izuzev nekoliko iznimki, i kod producenata/aranžera koji zaostaju za europskim i svjetskim producentima. Nitko da izvuče pouku, kako nije slučajno što su nas u zadnjih nekoliko finala odveli strani autorsko producentski timovi. Svi Europljani slušaju puno kvalitetniju glazbu od one koju im mi možemo ponuditi, tako da ne čudi njihova “nereakcija” na naše pjesme. Čitam po društvenim mrežama da je politika odlučila o našem neulaženju u finale Eurosonga. Ma ljudi kakva politika. Bez obzira na talentiranog Roka i njegov dobar vokal, pjesma se jednostavno nije dopala gledateljima drugih država, da bi glasali za nas,. Hrvatska kao i druge države ima problem što ne može izravno svojim pozivima davati glasove za svoje predstavnike na Eurosongu. Neki pišu kako su nas ex-Yu republike razdvojili. Odavno je to praksa jer su razdvojili skandinavske države i ex-ruske republike. […]

Pročitaj više

Tajne producentskog i menadžerskog posla

000001 18.01.2019. No Comments

Tajne producentskog i menadžerskog posla

Poštovani čitatelji i pratitelji Freeoglasnika, ja sam producent i menadžer Zoran Škugor. U svojim blogovima pisat ću vam o svom prebogatom iskustvu i dugogodišnjem  radu s najvećim glazbenim zvijezdama Hrvatske. Osvrtat ću se na glazbu susjednih država, najnovije glazbene trendove i povremeno iznositi  svoje stavove o aktualnim temama na glazbenoj sceni. Učit ću vas kako pravi menadžeri razmišljaju i kako donose odluke kroz primjere iz prakse. Danas krećem od osnovnih stvari u komunikaciji jednog menadžera i izvođača. Budući da mi se često javljaju mladi izvođači, djevojke i mladići,  prvo što radim jest da preslušavam njihove snimke, ili ih odem čuti tamo gdje javno nastupaju. Kad čujem kako izvođač, on ili ona  pjeva,  važno mi je procijeniti i njihov izgled i ponašanje na stage-u (kontakt s publikom, priča, kontakt s bandom i samo ponašanje izvođača na sceni, ples, kretnje, humor , odnos s publikom i odnos s nadređenima koji su im […]

Pročitaj više

Dora 2019 / Ekskluzivni blog – Zoran Škugor

000001 17.01.2019. No Comments

Dora 2019 / Ekskluzivni blog – Zoran Škugor

Ove godine Dora je scenski i produkcijski mnogostruko poboljšana. Koncept sličan eurovizijskom učinio nas je značajno zanimljivijima, iako još trebamo raditi na tome. Sudionici Dore, dakle izvođači i njihovi timovi su ostali na umjetničkoj razini prethodnih godina, nikakve značajne produkcijske, kompozitorske i tekstualne pomake moram priznati da nisam primjetio. Nekoliko izvođača je pokušalo napraviti odmak, ali ne baš previše uspješno. Pobjednička pjesma je namjenski odrađena s eurovizijskim prizvukom, ali nisam oduševljen s tom pjesmom. Izvođač Roko zadovoljava pjevačkom razinom, melodijski sve je odrađeno korektno, aranžerski ima još prostora za poboljšanja, scenski je previše statično, ali sve u svemu je korekrno odrađeno. Malo sam razočaran bodovanjem mlade talentirane Bernarde, koja je vokalno, melodijski, tekstualno i aranžerski  bila daleko izvan konkurencije, ali šteta što produkcijski nije bolja i to je pjesma koja se mogla svidjeti cijeloj Europi. Ta pjesma ima tužnu atmosferu, koja je možda malo neprimjerena za razdraganu, veselu i euforičnu […]

Pročitaj više